Utrzymanie siedziby – czy będzie to budynek, jego piętro czy pojedyncze biuro – pochłania niemałą część kosztów prowadzenia firmy. Dzisiaj wiele zadań zlecać można zdalnie, tworzy się oddziały w różnych miastach, a pracownicy wielu branż działają w terenie. Nie ma więc potrzeby opłacać wielkich molochów. Kiedy od czasu do czasu potrzebna jest sala konferencyjna, wygodniej ją po prostu wynająć.

Jeżeli na co dzień firma nie potrzebuje reprezentacyjnej przestrzeni, tylko zwyczajne biura do pracy, nie ma potrzeby generować dodatkowych kosztów. Zawsze jednak może się zdarzyć, że potrzebujemy większej sali na biznesowe spotkanie, szkolenie pracowników czy jakąś szczególną prezentację. W odpowiedzi na potrzeby wielu działających na rynku przedsiębiorstw powstają centra biznesowe, które oferują wynajem sal konferencyjnych.

W takiej przestrzeni do dyspozycji są ekrany i projektory multimedialne, tablice, dostęp do Internetu. Stoły i krzesła zaaranżować można na różne sposoby, zależnie od charakteru spotkania i liczby jego uczestników. Warto przyjrzeć się na przykład ofercie dostępnej na www.businessroomwarszawa.pl, gdzie do dyspozycji jest sześc różnych sal, mogących pomieścić od kilkunastu do kilkudziesięciu osób. Wynajem pomieszczenia konferencyjnego w świetnej lokalizacji (niedaleko Dworca Centralnego, z hotelami po sąsiedzku) na cały dzień to koszt kilkuset złotych. Jeżeli uwzględnimy, że w to wlicza się obsługa recepcyjna, przygotowanie i sprzątniecie sali, dostęp do sprzętu i zorganizowane cateringu, to nawet gdybyśmy organizowali szkolenia dwa razy w miesiącu przez okrągły rok, wciąż jest to atrakcyjna i bardzo opłacalna opcja. Wypada korzystniej cenowo, a także pod względem wygody, niż utrzymywanie własnej dużej siedziby tyko na potrzeby okazjonalnych spotkań.

Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego BusinessRoom w swojej ofercie ma również catering, niezbędny podczas szkoleń i kilkugodzinnych spotkań. Do wyboru ma klasyczną przerwę kawową albo lunch, zawsze można indywidualnie dostosować menu, w tym wzbogacając je o opcję bezglutenową i wegetariańską.

Dobrze przygotowane, także pod względem miejsca, szkolenie, prezentacja czy spotkanie negocjacyjne, stanowi wizytówkę firmy. Warto więc to, co możemy, powierzyć godnemu zaufania partnerowi, abyśmy sami skupili się wyłącznie na merytorycznej stronie.