Gutenberg z pewnością byłby dumny. Jego skomplikowaną metodę kopiowania ksiąg współczesny człowiek doprowadził na szczyt innowacyjności.

Dzisiaj można nanosić dowolny rodzaj informacji na wszelkiego rodzaju nośniki - od plastiku po szkło i porcelanę. Już nie tylko papier stanowi podstawę komunikacji pisemnej i obrazowej. Jednak wraz z postępem technologicznym, pojawiają się nowe wyzwania, jakim specjaliści muszą sprostać.

Jakość vs. ilość

Dylemat, przed którym staje większość przedsiębiorców czy autorów książek i poradników, pragnąc rozreklamować wielkie wydarzenie. Także organizatorzy rozmaitych eventów i reklamodawcy mają często problem z podjęciem decyzji. Trudność pojawia się zwłaszcza na etapie wyboru: która drukarnia wielkoformatowa jest w stanie zapewnić nie tylko jakość, ale też ilość w odpowiednim czasie?

Świadczenie usług poligraficznych stało się w dzisiejszych czasach bardzo powszechne, przez co istnieje nieograniczona ilość możliwości doboru materiałów, formatów oraz technologii, pozwalających na dotarcie do odbiorców. Dzisiaj nie tylko oferuje się wysoką jakość. W parze z doskonałym pochodzeniem współczesne drukarnie oferują także nowoczesne rozwiązania sprzyjające biznesowi i usprawniające komunikację z klientami w praktycznym i przyjemnym dla oka wydaniu.

Zawsze w zasięgu wzroku

Wraz z druku cyfrowego - zapewniające dużo szerze możliwości od tradycyjnego - rozpoczęła się ewolucja wyglądu ulotek reklamowych. Nadruki na długopisach, blokach biurowych, teczkach czy wizytówkach nadal stanowi standardowy element marketingowego wyposażenia przedsiębiorców, jednak drukarnie poszły krok na przód i zaczęły oferować nowocześniejsze rozwiązania. Obok kalendarz, kopert i notesów firmowych zaczęły pojawiać się stojaki. Do tej pory sztywne, o niezmiennym wyglądzie, zmieniły się w roll upy - specjalne, wzmacniane konstrukcje. Są one łatwe w montażu i nie zajmują wiele miejsca. Są przy tym lekkie, dzięki czemu przenoszenie ich z miejsca na miejsce nie wymaga zbyt wiele siły.

Dobrze zaprojektowany rollup przyciąga uwagę klientów i stanowi świetną reklamę bez jakiegokolwiek udziału sprzedawcy. Obecnie większość drukarni zapewnia tego rodzaju usługę, stawiając na jakość i wygodę swoich klientów.

Rynek reklamowy stale się rozwija, dlatego usługi poligraficzne w tym sektorze nie prędko staną się zbędnym elementem marketingowego planu.