Od tego, czy wybierzesz optymalne oprogramowanie do zarządzania firmowym call center, w dużej mierze będą zależeć szanse na dalszy rozwój przedsiębiorstwa. Ofert na rynku jest wiele - jak zatem zdecydować się na tą najlepszą?

Contact center na miarę nowoczesnych możliwości

Oprogramowanie do contact center powinno iść z duchem czasu. Wśród innowacyjnych produktów dostępnych na rynku warto zwrócić uwagę na Genesys cloud od https://www.cludo.pl/. Dlaczego warto zdecydować się na to oprogramowanie? Jakie zalety przyniesie dla rozwoju firmy? Postanowiliśmy nieco bliżej przyglądnąć się tym zagadnieniom.

Wybierz kompletny system - działaj na wielu kanałach

Niewątpliwą zaletą Genesys cloud jest to, że oferuje użytkownikowi możliwość działania na wielu płaszczyznach. Jako nowoczesne contact center umożliwisz dzięki temu swojemu klientowi wybór kanału komunikacji, który będzie dla niego najwygodniejszy - nie każdy lubi rozmawiać przez telefon, coraz więcej osób preferuje kontakt przez pocztę elektroniczną lub przez chat.

Masz stały dostęp do ulepszonych wersji

Dobry system call center, to system aktualny. Nowe funkcjonalności w Genesys cloud pojawiają się w systemie tygodniowym, a co najważniejsze - są one przetestowane i nie musisz za nie dodatkowo płacić. Zyskujesz najnowocześniejsze rozwiązania oferowane w przystępnej formie.

Twoje dane będą w pełni bezpieczne

W czasach, gdy sporo informacji przechowywanych jest w chmurze obliczeniowej, ich bezpieczeństwo stało się absolutnym priorytetem. Z Genesys cloud masz pewność tego, że dzięki najwyższym standardom bezpieczeństwa Twoje dane są w odpowiedni sposób zabezpieczone przed atakami zewnętrznymi.

Jeden produkt - wiele korzyści

Pamiętaj, aby wybierając oprogramowanie do contact center kierować się nie tylko jego ceną, lecz przede wszystkim możliwościami, jakie oferuje. Inwestycja w przestarzałe rozwiązania jest zupełnie nieopłacalna. Zdecyduj się na innowacyjne podejście, dzięki któremu Twoja firma będzie w stanie nieustannie się rozwijać.